მოსწავლეები შეძლებენ:
- მოიძიონ ინფორმაცია ინტერნეტით ჰაერის დაბინძურების შესახებ;
- მოძიებული ინფორმაციის მიხედვით განსაზღვრონ ჰაერის დამაბინძურებელი ნივთიერებები, მათი წარმოშობის წყაროები, მოახდინონ კლასიფიკაცია და წარმოადგინონ ცხრილის სახით;
- გააცნობიერონ, რა ზიანს მოუტანსცოცხალ სამყაროს დაბინძურებული ჰაერი ("მჟავა წვიმები", "ფოტოქიმიური სმოგი", "ოზონის ხვრელი", " სათბურის ეფექტი")
- ჩაატარონ ექსპერიმენტი, მოახდინონ დაკვირვება, ანალიზი, გამოიტანონ დასკვნა და შეიმუშაონ რეკომენდაციები ჰაერის დაბინძურების შესამცირებლად;
- იმსჯელონ ენერგიის არასტანდარტულ წყაროებზე, მის დადებით და უარყოფით მხარეებზე;
- მოამზადონ პრეზენტაცია აუდიტორიასთან წარსადგენად..
კარგი გისურვებ წარმატებას
ReplyDelete