Sunday, March 13, 2016

მოსწავლეთა ამოცანები/ სწავლის შედეგები
მოსწავლეები შეძლებენ:

  •    მოიძიონ ინფორმაცია ინტერნეტით ჰაერის დაბინძურების შესახებ; 
  •   მოძიებული ინფორმაციის მიხედვით განსაზღვრონ ჰაერის დამაბინძურებელი ნივთიერებები, მათი წარმოშობის წყაროები, მოახდინონ კლასიფიკაცია  და წარმოადგინონ ცხრილის სახით;
  •  გააცნობიერონ, რა ზიანს მოუტანსცოცხალ სამყაროს დაბინძურებული ჰაერი ("მჟავა წვიმები", "ფოტოქიმიური სმოგი", "ოზონის ხვრელი", " სათბურის ეფექტი") 
  • ჩაატარონ ექსპერიმენტი, მოახდინონ დაკვირვება, ანალიზი, გამოიტანონ დასკვნა და შეიმუშაონ რეკომენდაციები ჰაერის დაბინძურების შესამცირებლად;
  • იმსჯელონ ენერგიის არასტანდარტულ წყაროებზე, მის დადებით და უარყოფით მხარეებზე;
  • მოამზადონ პრეზენტაცია აუდიტორიასთან წარსადგენად..


1 comment:

  1. კარგი გისურვებ წარმატებას

    ReplyDelete